“Is maith hiad na buillà sin”, arsa máthair an chumadóra footwork Jlin léi lá, agus à ag éisteacht le port nua-léirithe de chuid a hinÃne, “ach conas a fhuaimnÃonn tusa?”
Dlisteanacht an ábhair shampláilte mar bhunábhar an léiritheora cheoil a bhà i gceist ag máthair Jlin – cá bhfuil do thriail, mar ealaÃontóir, muna bhfuil á dhéanamh agat ach giotaà beaga de cheol sampláilte a lúbadh is a dhÃliú ina gcrot footwork?
Gan freagra sásúil aici ar cheist a máthar, ghlac Jlin leis mar dhúshlán.
Ón lá sin ar aghaidh nÃor bhain Jlin úsáid arÃs as ábhar sampláilte is à i mbun cumadóireachta.
Eisceacht à Jlin sa mhéid sin, ach b’eisceacht riamh mar léiritheoir footwork à – is beag bean a bhfuil le clos sa réimse úd.
Ach éist le Dark Energy is nÃl inscne le sonrú.
Is éard atá le tabhairt fé ndeara ná dúthracht mheasta fhÃneáilte Jlin.
Tá an stuif seo chomh crua, brúidiúil, lán teannais le footwork na bhfear, ach damanta snasta agus samhlaÃoch san am céanna de dheasca mhodh oibre Jlin.
Le Dark Energy tá Jlin tar éis footwork – seánra ceoil a tháinig ar an saol mar cheol don rinceoir amháin – a stiúradh i dtreo ealaÃonta úr do ghaiscÃgh na gcluasán.